• עברית
  •  
  • English (UK)

facebook icon

KITKAT header

לאחד את הגשר

 גלית ביתן, אילנה רצקובסקי, חיה צ'רניאק, טובי דנק

לאחד את הגשר

לינק למצגת

  • אוכלוסיית המתבגרים מתמודדת עם רמת סטרס גבוהה כחלק מהמשימה ההתפתחותית של גילם. נוער בסיכון, מתמודד בנוסף לכך, עם סביבה מאתגרת בעלת רמות סיכון שונות, וחשוף ל'מודלינג' של אופני התמודדות נמוכים או מוגבלים.   
  • במטרה לסייע לאוכלוסייה זו להעריך את משאבי ההתמודדות העומדים לרשותם ולהרחיב את ערוצי ההתמודדות שלהם, באמצעות הפקת תובנות על עצמם וקבלת כלים פרקטיים לחיים - פיתחנו את הכלי "לאחד את הגשר".

catrc final 4

pracdemia final 4

lab final 4

ajcat final 4

 

 

 

חדש באתר

דימוי ממוקד גוף כמראה ליחסים מופנמים - אורית קלפיש

Orit Kalpish from Emili Sagol Research Center on Vimeo.

גישת ההדרכה מושפעת מן ההבנה כי האדם הינו תולדה של האובייקטים המופנמים הנושא בתוכו ואף פועל דרכם בעולם. בשדה ההדרכה, דרך עבודה בעזרת דימויים באופן בטוח ורחוק מספיק מחד בשילוב עם ההדהוד הגופני שהם מעוררים, הנוגע באופן בלתי אמצעי בתוכן פנימי זה, ניתן להגיע לתובנות עמוקות ביחס לטיפול וכן לקדם באופן משמעותי אזורי עיוורון ותקיעות. דרך דיאלוג פנימי אשר נוצר, מתאפשרת אינטגרציה ותובנה בעזרת העיבוד עם המדריך. בנוסף, התבוננות על מערך היחסים המקבילים וה"מודלינג" לעבודה: מדריך- מודרך/מטפל-מטופל, ניתן לסייע ולעבור דרך מחסומים התפתחותיים מאתגרים בטיפול ובהדרכה.


 

הצטרפות לרשימת תפוצה