• עברית
  •  
  • English (UK)

facebook icon

KITKAT header

דקלה כרם - הערכה מוסיקלית

הערכת תפקודים מוטוריים וקוגניטיביים באמצעות מוסיקה. הערכה זו פותחה  כדי להבחין בין ילדים ונוער עם לקויות למידה לכאלו שלהם תפקודי למידה תקיניםבסדנה יוסבר הרציונל לפיתוח ההערכה הזו, יתרונותיה והאתגרים שהיא מציבה. במהלכה, המשתתפים יתנסו במשימות השונות של ההערכה וכן ייצפו בקטעי וידיאו המדגימים את תחומי ההערכה השונים כפי שאדם עם לקויות למידה מבצע אותם, בהשוואה לאדם ללא לקויות אלו. 


 

catrc final 4

pracdemia final 4

lab final 4

ajcat final 4

 

 

 

חדש באתר

אורית קלפיש - דימוי ממוקד גוף כמראה ליחסים מופנמים

Orit Kalpish from Emili Sagol Research Center on Vimeo.

גישת ההדרכה מושפעת מן ההבנה כי האדם הינו תולדה של האובייקטים המופנמים הנושא בתוכו ואף פועל דרכם בעולם. בשדה ההדרכה, דרך עבודה בעזרת דימויים באופן בטוח ורחוק מספיק מחד בשילוב עם ההדהוד הגופני שהם מעוררים, הנוגע באופן בלתי אמצעי בתוכן פנימי זה, ניתן להגיע לתובנות עמוקות ביחס לטיפול וכן לקדם באופן משמעותי אזורי עיוורון ותקיעות. דרך דיאלוג פנימי אשר נוצר, מתאפשרת אינטגרציה ותובנה בעזרת העיבוד עם המדריך. בנוסף, התבוננות על מערך היחסים המקבילים וה"מודלינג" לעבודה: מדריך- מודרך/מטפל-מטופל, ניתן לסייע ולעבור דרך מחסומים התפתחותיים מאתגרים בטיפול ובהדרכה.


 

הצטרפות לרשימת תפוצה