בפרק נברר מהו תפקידו של מטפל באמנויות במערכת החינוך ומהם הדגשים המייחדים את עבודתו. נסקור את מודל העבודה שפותח על מנת להתאים את הטיפול לצרכים החינוכיים- ארגוניים במערכת החינוך.
המודל מאפשר עבודה תוך אישית, במרחב שבתוך חדר הטיפול, וכן עבודה בין אישית ומערכתית במרחבים שמחוץ לחדר הטיפול
תמי ירמיהו, עובדת סוציאלית ומטפלת באמנות, מדריכה רשומה בי.ה.ת. כיהנה בתפקידים שונים במשרד החינוך ביניהם מדריכה ארצית למטפלים באמנויות, כיום ראש י.ה.ת.
לקריאה נוספת:
נושא בו לא התמקדנו בשיחה אך בהחלט רלוונטי לגביה הוא עמדות מטפלים באמנויות כלפי עבודתם במשרד החינוך. מצ"ב קישור למאמר העוסק בעמדות המטפלים באמנויות במשרד החינוך.