• עברית
  •  
  • English (UK)

facebook icon

KITKAT header

מודל העבודה למטפלים במשרד החינוך - גב' תמי ירמיהו

ThinkstockPhotos ECO 010

בפרק נברר מהו תפקידו של מטפל באמנויות במערכת החינוך ומהם הדגשים  המייחדים את עבודתו. נסקור את מודל העבודה שפותח על מנת להתאים  את הטיפול לצרכים החינוכיים- ארגוניים במערכת החינוך.

 המודל מאפשר עבודה תוך אישית,  במרחב שבתוך חדר הטיפול, וכן עבודה בין אישית ומערכתית במרחבים שמחוץ לחדר הטיפול

תמי ירמיהו, עובדת סוציאלית ומטפלת באמנות, מדריכה רשומה בי.ה.ת. כיהנה בתפקידים שונים במשרד החינוך ביניהם מדריכה ארצית למטפלים באמנויות, כיום ראש י.ה.ת.

לקריאה נוספת:

נושא בו לא התמקדנו בשיחה אך בהחלט רלוונטי לגביה הוא עמדות מטפלים באמנויות כלפי עבודתם במשרד החינוך. מצ"ב קישור למאמר העוסק בעמדות המטפלים באמנויות במשרד החינוך.

 

 

 

 

catrc final 4

pracdemia final 4

lab final 4

ajcat final 4

 

 

 

חדש באתר

אורית קלפיש - דימוי ממוקד גוף כמראה ליחסים מופנמים

Orit Kalpish from Emili Sagol Research Center on Vimeo.

גישת ההדרכה מושפעת מן ההבנה כי האדם הינו תולדה של האובייקטים המופנמים הנושא בתוכו ואף פועל דרכם בעולם. בשדה ההדרכה, דרך עבודה בעזרת דימויים באופן בטוח ורחוק מספיק מחד בשילוב עם ההדהוד הגופני שהם מעוררים, הנוגע באופן בלתי אמצעי בתוכן פנימי זה, ניתן להגיע לתובנות עמוקות ביחס לטיפול וכן לקדם באופן משמעותי אזורי עיוורון ותקיעות. דרך דיאלוג פנימי אשר נוצר, מתאפשרת אינטגרציה ותובנה בעזרת העיבוד עם המדריך. בנוסף, התבוננות על מערך היחסים המקבילים וה"מודלינג" לעבודה: מדריך- מודרך/מטפל-מטופל, ניתן לסייע ולעבור דרך מחסומים התפתחותיים מאתגרים בטיפול ובהדרכה.


 

הצטרפות לרשימת תפוצה