• עברית
  •  
  • English (UK)

facebook icon

KITKAT header

מודל העבודה למטפלים במשרד החינוך - גב' תמי ירמיהו

ThinkstockPhotos ECO 010

בפרק נברר מהו תפקידו של מטפל באמנויות במערכת החינוך ומהם הדגשים  המייחדים את עבודתו. נסקור את מודל העבודה שפותח על מנת להתאים  את הטיפול לצרכים החינוכיים- ארגוניים במערכת החינוך.

 המודל מאפשר עבודה תוך אישית,  במרחב שבתוך חדר הטיפול, וכן עבודה בין אישית ומערכתית במרחבים שמחוץ לחדר הטיפול

תמי ירמיהו, עובדת סוציאלית ומטפלת באמנות, מדריכה רשומה בי.ה.ת. כיהנה בתפקידים שונים במשרד החינוך ביניהם מדריכה ארצית למטפלים באמנויות, כיום ראש י.ה.ת.

לקריאה נוספת:

נושא בו לא התמקדנו בשיחה אך בהחלט רלוונטי לגביה הוא עמדות מטפלים באמנויות כלפי עבודתם במשרד החינוך. מצ"ב קישור למאמר העוסק בעמדות המטפלים באמנויות במשרד החינוך.

 

 

 

 

catrc final 4

pracdemia final 4

lab final 4

ajcat final 4

 

 

 

חדש באתר

Prevalence and Disclosure of Child Abuse - Rachel Lev-Wiesel

קרא עוד...

הצטרפות לרשימת תפוצה