• עברית
  •  
  • English (UK)

facebook icon

KITKAT header

שימוש בסרטוני אנימציה

חולוד בשארה עבד, אורלי פרנטה צפניק, דלית דורי

שימוש בסרטוני אנימציה -- בטיפול באמצעות אמנויות בילדים עם אוטיזם

 לינק למצגת

  • טיפול באמצעות אמנויות במטופלים עם אוטיזם בתפקוד בינוני ומעלה בטווח הגילאים 5 ומעלה.
  • העבודה הייחודית המוצעת נעשית באמצעות שימוש בסרטוני אנימציה קצרים שנבחרו על ידי המטופל.
  • הסרטונים הקצרים הינם ללא מילים ובשפת ג'יבריש. בסרטונים מוצגות דמויות פשוטות, מעט פרטים ויזואליים ובעיקר סממנים בולטים, ללא גירוי סנסורי עודף.
  • ישנם 3 ממדים עיקריים - אודיטורי – קולי, וויזואלי - חזותי וקצבי- רתמי. 

 

 

 

 

catrc final 4

pracdemia final 4

lab final 4

ajcat final 4

 

 

 

חדש באתר

״הגוף מספר״ ביטויים וורבאלים ותנועתיים של חוויות טראומטיות - גלית זנה (33)

Galit Zana from Emili Sagol Research Center on Vimeo.

מחקר שבחן את יחסי הגומלין בין ביטויים ורבאליים ותנועתיים, בהקשר של חוויות טראומטיות, הוביל לבניית מדריך יישומי.  המדריך מציע שימוש בקטגוריות תנועתיות שונות כחלק מטיפול ועיבוד חוויות טראומטיות. במהלך הסדנה נתוודע לקטגוריות אלו, תוך התנסות והתבוננות משותפת.  


 

הצטרפות לרשימת תפוצה