• עברית
  •  
  • English (UK)

facebook icon

KITKAT header

על הילדה ששמה דניאל - ד"ר כוכבית אלפנט

ThinkstockPhotos 518366508 1

בפרק זה נשמע על תפקידה וקסמה של המוזיקה בטיפול באוכלוסיה של נכויות התפתחותיות. נסקור שני תיאורי מקרה ודרכם נשמע על תהליך טיפולי, אמונה, בחירה וסובייקט שמתגלה.

דר כוכבית אלפנט היא חוקרת, מטפלת במוזיקה, מרצה וראש בית הספר לטיפול באמנויות באוניברסיטת חיפה

catrc final 4

pracdemia final 4

lab final 4

ajcat final 4

 

 

 

חדש באתר

אורית קלפיש - דימוי ממוקד גוף כמראה ליחסים מופנמים

Orit Kalpish from Emili Sagol Research Center on Vimeo.

גישת ההדרכה מושפעת מן ההבנה כי האדם הינו תולדה של האובייקטים המופנמים הנושא בתוכו ואף פועל דרכם בעולם. בשדה ההדרכה, דרך עבודה בעזרת דימויים באופן בטוח ורחוק מספיק מחד בשילוב עם ההדהוד הגופני שהם מעוררים, הנוגע באופן בלתי אמצעי בתוכן פנימי זה, ניתן להגיע לתובנות עמוקות ביחס לטיפול וכן לקדם באופן משמעותי אזורי עיוורון ותקיעות. דרך דיאלוג פנימי אשר נוצר, מתאפשרת אינטגרציה ותובנה בעזרת העיבוד עם המדריך. בנוסף, התבוננות על מערך היחסים המקבילים וה"מודלינג" לעבודה: מדריך- מודרך/מטפל-מטופל, ניתן לסייע ולעבור דרך מחסומים התפתחותיים מאתגרים בטיפול ובהדרכה.


 

הצטרפות לרשימת תפוצה